אבלון מחקרים 

אבלון מחקרים בע"מ מתמחה במחקר וניתוח  של דוחות כספיים ובהערכות שווי של חברות ועסקים. לחברה  מומחיות יישומית, רבת שנים, בתחום החשבונאות, ניתוח הדוחות והערכות השווי, והכרה מעמיקה עם כללי התקינה החשבונאית הבינלאומית (IFRS) והאמריקאית (US GAAP).

כמו
 כן, מספקת, החברה, שירותי ייעוץ כלכלי ועסקי מגוונים לשורה של חברות, עסקים ופרטיים, בתחומים שונים לרבות בחינת כדאיות השקעה, בניית תקציב ותזרים שוטף, תוך כדי מעקב אחרי התוצאות בפועל מול התקציב; אופטימיזציה בלקחית מימון לרבות משכנתאות ועוד 

 

הערכות שווי בנאנט - ירידת ערך נכסים בסך 13.8 מיליון אירו

3/13/2013

 

נאנט שאגרות החוב שלה רשומות בבורסה מדווחת כי במהלך העבודה על הכנת הדוחות הכספיים השנתיים של החברה ליום 31 בדצמבר 2012, ובהתאם למדיניות המקובלת בחברה, הזמינה החברה, בין היתר, הערכות שווי ליום 31/12/2012 וזאת לצורך בחינת השווי של מלאי הקרקעות שלה, וכן גם לצורך הערכת השווי של המקרקעין המיועדים להשקעה המצויים בבעלותה.

בהתאם לאינדיקציות המתבססות על הערכות שווי שבוצעו ע"י מעריכי שווי חיצוניים ובלתי תלויים, צפויה החברה לרשום בדוחותיה הכספיים לשנת 2012 הפרשות לירידת ערך של נכסי הנדל"ן שלה בסך כולל של כ-13.8 מיליון אירו, מתוכם סך של כ- 8.8 מליון אירו בגין הרבעון הרביעי. ירידות ערך אלו נובעות הן מירידת ערך מלאי הקרקעות והן מירידת ערךשל הנדל"ן להשקעה.

בנוסף, במסגרת הדוחות החליטה החברה לאמץ אימוץ מוקדם של תקן IFRS 11. עקב האימוץ המוקדם כאמור, הירידות אינן כוללות ירידות ערך בגין מלאי קרקעות ו/או מקרקעין המיועדים להשקעה שהינם בבעלות חברות המוצגות על בסיס שיטת השווי המאזני, לרבות חברות אשר החברה איחדה בעבר את תוצאותיהן בהתאם לשיטת האיחוד היחסי.

עדכונים נוספים